Lávka spojuje Hlásnou a Zadní Třebaň v jeden celek, nechává vyniknout krásu přírody a překlenuje řeku jedním obloukem, bez kce nad mostovkou a s pilíři těsně u břehů mimo hlavní řečiště...
Lávka spojuje Hlásnou a Zadní Třebaň v jeden celek, nechává vyniknout krásu přírody a překlenuje řeku jedním obloukem, bez kce nad mostovkou a s pilíři těsně u břehů mimo hlavní řečiště. Umístěna je mimo stávající lávku tak, aby tato mohla být využívána po dobu realizace. Nástup tvoří, kromě parkování K+R, zejména veřejný prostor s možností setkání či posezení - kamenná dlažba, stromy, lavice a stůl, schody do vody.
Jedná se o třípolový rámový integrovaný most (bez ložisek a dilatací) s mostovkou parapetního průřezu a rozpětím hlavního pole 93 m. Jeho střední část délky 60 m tvoří 2 ocelové nosníky s dolní spřaženou železobetonovou deskou, které jsou vynášeny na předpjatých konzolách integrovaných do krajních polí lávky tvořených tuhým uzavřeným rámem. Ocelové nosníky střední části mostu mají příhradové stojiny ze zdánlivě náhodně uspořádaných prutů, které v součtu poskytují dostatečnou únosnost a tuhost, z pohledu uživatelů lávky jsou však průhledné a působí tak jako pouhé zábradlí.
Tento projekt získal 3. cenu v jednofázové užší projektové architektonické a konstrukční soutěži (2018).